ZASADY GWARANCJI:

– ZAXER Sp.z o.o gwarantuje iż sprzedawane produkty oraz akcesoria są wolne od wad materiałowych i produkcyjnych w warunkach normalnego użytkowania przez okres jednego roku od momentu zakupu.

CZEGO NIE OBEJMUJE GWARANCJA?

  1. NIEPRZERWANE LUB BEZBŁĘDNE FUNKCJONOWANIE
    – ZAXER Sp.z o.o nie gwarantuje, że funkcjonowanie produktu będzie nieprzerwane lub bezbłędne. Nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprzestrzegania instrukcji dotyczących używania produktu.
  2. NORMALNE ZUŻYCIE:
    – Okresowy serwis, naprawa i wymiana części w związku z normalnym zużyciem produktu nie są objęte gwarancją.
  3. OBUDOWA I SZKIEŁKO:
    – ZAXER Sp z o.o nie obejmuje gwarancją obudowy ani szkiełka.
  4. BRANSOLETKA:
    – ZAXER Sp z o.o nie obejmuje gwarancją bransoletki ani paska.
  5. BATERIE:
    Tylko baterie wielokrotnego ładowania, których pełna pojemność naładowana spada poniżej 80% pojemności są objęte ograniczoną gwarancją.
  6. OPROGRAMOWANIE:
    – Gwarancja nie obejmuje oprogramowania zainstalowanego w produkcie
  7. NADMIERNE I NIEWŁAŚCIWE UŻYCIE:
    – Wady lub uszkodzenia wynikające z:
    a) niewłaściwego zastosowania, przechowywania, nadmiernego lub niewłaściwego użycia, wypadku lub zaniedbania, takie jak uszkodzenia fizyczne (pęknięcia lub zarysowania, itp.) powierzchni produktu, wynikające z nieprawidłowego użycia;b) kontaktu z płynami, wodą, deszczem, powietrzem o dużej wilgotności lub nadmiernym potem, piaskiem, brudem, itp., żywnością lub wystawieniem produktu na oddziaływanie ekstremalnych temperatur.
  8. UŻYWANIE PRODUKTÓW NIEORYGINALNYCH:
    – Wady i uszkodzenia spowodowane zastosowaniem produktów, akcesoriów, oprogramowania lub innych urządzeń nieoryginalnych lub nieposiadających certyfikatu nie są objęte gwarancją.
  9. JAK WYGLĄDA PROCES GWARANCYJNY?
    -W trakcie obowiązywania gwarancji, pod warunkiem, że produkt jest użytkowany zgodnie z warunkami niniejszej ograniczonej gwarancji, firma dokona naprawy, wymiany lub zwrotu ceny zakupionego Produktu, według własnego uznania i za darmo. Firma może, według własnego uznania, użyć naprawionych, odnowionych lub nowych części lub elementów do naprawy jakiegokolwiek produktu lub może zastąpić produkt naprawionym, odnowionym lub nowym produktem. Wszystkie wymienione produkty będą objęte gwarancją przez okres trwania oryginalnej ograniczonej gwarancjina oryginalny rodukt lub przez dziewięćdziesiąt (90) dni, w zależności od tego, który okres jest dłuższy. Wszystkie wymienione produkty, części, elementy, tarcze i sprzęt stają się własnością ZAXER Sp. z o.o.
  10. CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY UZYSKAĆ SERWIS GWARANCYJNY?
    -Aby uzyskać serwis gwarancyjny w ramach niniejszej ograniczonej gwarancji należy zwrócić produkt zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie na adres firmy wraz z opisem uszkodzenia.

Adres do zwrotu
ZAXER sp. z o.o.
Wesoła 430A
36-233 Wesoła

Dane dla kuriera/ nadania paczki: kontakt@zaxer.pl, 731358238